pondělí 27. května 2013

Barvy na vlasy italské kadeřnické značky BES

Ahoj všichni! Dneska tu mám pro Vás jen takový mini postřeh. Vzhledem k akutnímu nedostatku krásných zrzavých barev v běžné síti našich drogerií jsem byla nucena zapátrat jinde. Chtěla jsem takovou trochu do medova, trochu do blond a trošičku do zrzava. Takže jsem navštívila kadeřnický salon a vybrala jsem si z obrovského vzorníku. Díky bohu, měli hned několik hezky nazrzlých odstínů. Já jsem si vybrala tu asi nejvíc světlou. Je to barva BES odstín 9.43 aneb Very light copper golden blond. 
Dám Vám sem jen obrázky, až se budu barvit, přidám i fotky! Jelikož jsem momentálně bez PC. Udělám pár fotek před a po, jsem na to zvědavá. :-)



Obrázky dostupné z google pictures:-)

2 komentáře:

  1. Athy, a kolik tak stojej ty barvy v kadeřnických salonech? Není to nějak přemrštěné oproti drogérkovým cenám?

    OdpovědětVymazat
  2. Oproti drogerkovým cenám to přemrštěné není. Ta tuba je 100ml, počítám, že to budu mít tak na 2x. Ředí se to 1:1 s oxidačním činidlem (peroxidem) normálně z drogerie. Cena peroxidu je tak 40kč a cena barvy na eshopu je 170kč. Záleží ale, za kolik a jestli ti ji objednají v salonu :-) Ale řekla bych, že by neměl být problém :)

    OdpovědětVymazat