sobota 28. září 2013

Líčení pro Oriflame Mladá Boleslav 18.9.2013

Nedávno jsem dostala nabídku, dělat vizážistku na promo akci pro Oriflame. Jelo se velké turné po deseti městěch ČR. Ve stanu Oriflame si zákaznice mohly udělat nehty, ochutnat nápoje, vyzkoušet výrobky a v neposlední řadě se také nechat nalíčit. Od toho jsme tady byly my, vizážistky. Byla to moje první takto velká akce. Byla jsem jediná, kdo není profi vizážistka, ale ohlasy lidí byly velmi příznivé. Nikdo mi nechtěl věřit, že se tím neživím. Líčila jsem ženy od 15 do asi 70 let. Za celý den vůbec netuším, kolik žen jsem nalíčila, ale zrovna málo jich nebylo. Při líčení jsem se snažila, aby "modelky" vypadaly především dobře na fotkách. Byl k dispozici i profesionální fotograf. Takže jsme měli plné ruce práce všichni. Líčila jsem pouze kosmetikou Oriflame. Měla jsem na výběr z několika odstínů i z několika řad produktů. Vesměs mě dekorativka docela překvapila. Jediné rtěnky nebyly tak skvělé, jako bych od nich čekala. Naopak mě hodně překvapil BB cream. Na ten možná udělám buď recenzi, nebo nějaký tutorial.

 V akci :-D


Žádné komentáře:

Okomentovat